View Single Post
Kjøper gjerne programvaren, men ikke til enhver pris. Og da gjerne når det kommer til tid, ikke penger.

Eksempel 1:
Brukte x antall timer på å forsøke å kjøpe Skyrim gjennom Steam, men fikk bare feilmeldinger. Sendte inn en utfyllende support request. Et par dager senere hadde jeg ennå ikke fått noe svar, forsøkte å kjøpe spillet på nytt, men samme feilmelding. --> **********.se, hadde spillet installert og fungerende på null komme niks. En måned senere får jeg tilbakemelding fra Steam... La bare inn svar om at de var aaaaalt for sent ute.

Eksempel 2:
Ønsket å kjøpe Windows 8, men fikk ikke kjøpt nøkkel under oppgraderingsperioden. Ringte til og med MS, to ganger, med tilhørende 10-20 minutter venting, bare for å få bekreftet at dette skulle fungere, og at jeg bare skulle laste ned det der helv... kompatibilitetsprogrammet på nytt. --> **********.se, hadde windows installert og fungerende på null komme niks.

Når det kommer til Film/TV Serier så kjøper jeg kun det jeg virkelig brenner for. Legger både filmer og tv-serier i automagisk nedlastning, slik at jeg har det i HD på media centerene i hele husholdningen få timer etter air i USA. Inntil det legale streamingtilbudet er på relativt samme nivå ser jeg null fordeler med å bruke disse.

Når jeg tenker meg om har jeg faktisk Netflix, har vel et lite håp om at det skal komme noe brukende der og etterhvert. Så en liten preview på de der egenproduksjonene, og det ser jo brukende ut.

Jeg hadde gjerne betalt mer i mnd enn jeg gjør nå (spotify/netflix), for et tilbud der man får film/tv-serier i HD (snart 4K), SVÆRT kort tid etter release. Men slik den bransjen er lagt opp må det jo en liten revolusjon til før det i det heletatt er mulig å gjennomføre.
Sist endret av norboost; 27. januar 2013 kl. 02:40.