View Single Post
Hey, freaks!
Vel... Som tittelen sier; hvordan liker du røykekveldene dine? Liker du best å røyke alene med en god serie og munch, eller liker du best å røyke med venner og høre musikk?

Kanskje et noe dumt spørsmål, men jeg syns det er interessant hvordan folk liker å gjøre det. Og ikke minst; hvordan forbereder du røykekvelden?

For min del, så koser jeg meg både med og uten selskap når jeg røyker. Jeg digger å røyke en feit en med venner i helgene. Da pleier vi å kjøpe inn brus og pottis. Noen ganger pleier vi også å kjøpe inn mat som vi kan lage. Det kan fort bli nudler, kylling, wok eller suppe. Vi kjøper som regel 1-2 gram hver, og røyker opp det iløpet av kvelden/natta. Så da er jo gøy å kunne lage noe mat også! Og det holder oss i god form hele natta. Men noen ganger liker jeg også å ta en feit en alene, legge meg ned i senga med brus og no godt å tygge på. Da lager jeg enten musikk eller ser på en serie. Godt å kunne ta seg litt "fri fra andre" noen ganger, og bare slappe av. Tenke litt for seg selv, og bli inspirert av egen musikk. Men, ja. Hvordan liker du røykekveldene dine best? Og hvordan "forbereder" du deg?