View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg leste loven, og som sagt så finner jeg ingen ting som tyder på at du har ditt på det rette. Hvis du vil komme med lover og paragrafer anbefaler jeg at du leser og forstår dem først.
Vis hele sitatet...
"this right includes freedom to hold opinions without interference and to seek, receive and impart information and ideas through any media and regardless of frontiers."

Min mening er at en person som oppfører seg uanstendig fortjener å høre dette også.

Til den som mener dette er æreskrenkelse:
Krenkelse er subjektivt og er noe personen selv velger å bli. Det er ikke krenkelse før personen selv føler seg krenket..
Jeg føler meg krenket HVER dag når jeg leser i nyhetene hvordan verden styres. Dette er en fornærmelse mot meg at politikere kan styre som de selv ønsker ignorere/fjerne lover som ikke passer slik de selv ønsker osv og via sine statlige bedrifter som NSB fremme at "du er dum om du kommer for sent til toget og dermed fortjener du å betale ekstragebyr" etc

Vil gjerne henvise til en genial fyr på dette punktet: http://www.liveleak.com/view?i=b48_1305790944

"he called me an idiot!!"
"don't worry about it, hes a dick" ;D
Sist endret av Politisk_vrede; 16. januar 2013 kl. 17:49.