View Single Post
^
Er det noen som skriver over her som har noe som helst peiling? Rusutløst, søvnmangleindusert..blabla

Det handler jo at man tenker over en ting, si universet. ALT for stort, og man vil gjerne ha svar på det. Når man røyker weed blir man "høy". Du kan tenke fort, du kan tenke lett, og ting gir fort mening. Du tenker og tenker, men siden det ikke går an å lage et svar på universet så finner de på svar og går med det. Gjør man dette med for mange spørsmål, og ikke leser om disse tankene man har, så er man dømt til å slite med psyken etterhvert. Ting blir fort for mye, og vi har alle disse tankene, men andre er bedre til å holde de unna. At man må være disponert for noe for å havne i psykose er det største tullet jeg har hørt. Lite søvn, og weed for å hjelpe tankene dine å komme til himmelen og beyond, samt en god tankegang og fantasi er en bedre beskrivelse.
OG ikke kom her å si at man er disponert for fantasi, plis.

Dere vet at man kan bli "høy" uten drugs også ikkesant? Det er jo rett og slett en state of mind. Tanker som er syke får man hele tiden, men mange vil ikke tenke over noe som helst (som dere kommer til å gjøre senere uansett). Jeg har opplevd at hvis jeg først tenker på en ting uten om det vanlige, så er det greit å tenke gjennom det så lenge du fokuserer på hva som er "riktig".
Sist endret av coockiemonster; 10. januar 2013 kl. 12:28.