View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av Susanna Vis innlegg
Jeg kjenner ihvertfall to med hasjutløst psykose. Begge har vokst opp i gode, "møblerte" hjem og det var ingen ting som skulle tilsi at de ikke ville tåle det like godt som alle andre. Men så gikk det altså galt. Ikke med en gang, men etter et par år.

Det var ganske skremmende og ingen av dem har blitt seg selv igjen etterpå. Jeg snakker om både en veldig endret personlighet før og etter, og psykotiske trekk som kommer og går. Og begge på uføretrygd... Ganske trist, dette er jo lenge siden nå, de er voksne og lider fremdeles under en trøblete psyke.

Tror ikke det går an å lage en test for å kartlegge hvem som er i faresonen her.
Vis hele sitatet...
Tør banne på at det var amfetamin og andre stoffer inn i bildet.
På lik linje med mange som maser om HPPD, NEI SYRA/SOPPEN/HASJEN MÅ DU PASSE DEG FOR, FIKK PSYKOSE/HPPD!!!1

Så får du høre historia. "Nei, jeg var jo på speedkjøret, 4. dag og bestemte meg for å spise et par lapper og trekke på toppen og da gikk det galt". No shit Sherlock.

EDIT: ALternativt, startet å røyke, gjerne mye, i tenårene.

Har til gode å se noen få større problemer på hasj alene om de startet i voksen alder og holder seg til cannabis og andre lette stoffer.
Nå er dette anektodisk, selvfølgelig, men det er ikke tvil om at mange ødelegger for seg selv ved å starte for tidlig i tillegg til å rote med andre stoffer.
Sist endret av Batabusa; 10. januar 2013 kl. 08:52.