View Single Post
Sitat av stukeren Vis innlegg
ikke spør hvordan jeg fant ut av dette, men hvis du gjør følgene vil du etter 5 dager få 1 gratis bilvask på statiol til en verdi av av 199kr.

1.) last ned Statoil appen til iPhone
2.)gå på "bilvask"
3.)trykk på " 1. eller 2. osv tast inn koden som de ansatte egentlig skal taste inn (koden er dagen deres nye kampanje startet, og vil forbli det til neste kampanje starter, noe som skjer hver 3 uke.

koden den dag i dag er 101212, og neste kode vil være gyldig fra 01.01.13, og hva tror du koden er? jo 010113.
koden kan bare tastes inn en gang om dagen, men etter 5 dager har du en gratis bilvask, og å vaske bilen en gang i uka burde vel være nok?

håper ikke at jeg bryter noen regler her, har jo bare funnet en glipp i systemet, som ikke er så vanskelig å nyttegjøre seg av?

KP?
Vis hele sitatet...
Du skriver: "koden kan bare tastes inn en gang om dagen, men etter 5 dager har du en gratis bilvask, og å vaske bilen en gang i uka burde vel være nok?"

Hva mener du med dette? Får man noen poeng eller en viss pengesum hver gang man taster inn denne koden, som så kan brukes hver 5. dag om man er flittig?

Dette er såvisst en glipp i systemet som jeg håper ingen i statoil-vesenet leser og oppdager før lang og vel tid har gått.