View Single Post
Sitat av kentastic Vis innlegg
Tipset kripos med logg, navn osv i går kveld..Kan ikke storme døra hans heller, hva om han det svartner for han.. jeg mener han er jo syk nok fra før når han kontakter 14 år gamle nabojenter.
Vis hele sitatet...
Sitat av kentastic Vis innlegg
Har ikke fått respons enda..
Vis hele sitatet...
Tviler igrunnen på at du får særlig respons heller.

Det samme skjedde med min søster da hun var 14-15, bare at det gikk lengre enn dette.
Politiet gadd ikke å reagere, men jeg ble heller servert denne fine setningen "Ja, men hun ble jo ikke gravid...?"

Etter å ha sett hva slags handlingslammede udugelige fjollenisser jeg hadde å hanskes med bestemte jeg meg for å ta saken i egne hender og knuste døren i boligen han befant seg i før og gikk inn og slepte han med meg ut for å ha en alvorsprat osv.
Etter dette ble det temmelig stille i fjøset.

Jeg sier ikke at dette er lurt, nødvendig eller passende i dette tilfellet, men om du ikke får noen respons fra KRIPOS så burde fyren ihvertfall konfronteres direkte med et budskap som ikke kan misforstås - nemlig at han ikke har noen som helst grunn til å ha kontakt med søsteren din.

Det kunne kanskje vært passende å overlatt PC'en til foreldrene dine neste gang han begynner å ymte frempå noen slibrigheter for å fiske litt?
Da kunne foreldrene dine ha presentert seg og deretter spurt han om hva i alle dager han holdt på med.