View Single Post
Heisann.

Min iPhone 5 er noe forbanna piss... Er tre problemer jeg har da.

1. Når jeg ringer hører jeg ikke summetone å jeg hører ikke de jeg snakker med, og omvendt. Jeg hører ingenting, så ser jeg på tlf at jeg har snakket med de i sånn 20 sek.. Denne feilen har ganske mange.. Må presse inn skjermen på venstre side oppe, å da kommer det en klikkelyd, å da fungerer den en liten stund.

2. Kameraet har et rusk innpå linsen, som står i veien siden dag EN, + at kamera appen + snapchat fryser.. Halve rosa og andre delen svart.

3. Den lever sitt eget liv. Legger den ifra meg, så når jeg har kommet tilbake etter noe, så går den innpå alt mulig, slettet bilder å melldinger... Sender melldinger å er helt fuckt. Når jeg skal slå den av, så lar den meg ikke gjøre det.. Jeg slider "power" baren bort, å når jeg slepper, så drar telefonen den tilbake selv.

Kom på noe til.
4. Er noe som rister i telefonen... Klikkelyd.


5. Den sletter Apps automatisk...??

JA jeg har gjenoppretter telefonen. 7 ganger
NEI har ikke tukklet med den.

Jeg hører at utrolig mange har disse feilene, å at samme person har byttet inn sin iPhone 5, å fått ny 7 ganger... Gjelder alle GB versjonene av IPhone 5.

Helvetes dritt... iPhone 4S hadde dekkningsproblemer, å iPhone 4, da gikk dekningen vekk når du holdt hånden en spessiel plass..


Hva skal jeg gjøre? Levere den inn, så er den på "rep" i 3 mnd, så tar de "gjenoppretting" på den, så får jeg den tilbake å så er den fuck?

Alle jeg kjenner å familie har fått iPhone som er ødelagt på en eller annen måte... Familie svakhet.

Bruker nå min iPhone 4.

Samsung galaxy S4 next.