View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
....masse tekst......
Alt i alt framstår det ikkje som spesielt seriøst, når du ikkje eingong kjenner lovverket som er relevant......masse tekst.......
Vis hele sitatet...
Er helt enig i det du sier slashdot og dine betraktninger er nok helt korrekte juridisk sett. Men hvorfor skal vi bry oss? Hvorfor er dette et tema på freak.no? Blir hverdagen din bedre om siden stenges? Eller får OP bedre nattesøvn om siden blir tatt ned?

Jeg klapper for initiativet til 15 åringen og ler av metodene han bruker samt måten han takler tilbakemeldingene på. Det er fortsatt mye å lære ser man. Men jeg sover like godt om han tjener seg penger på hostinga si.

Jeg synes folk som bryr seg om slikt er smålige mennesker og jeg har virkelig vondt for å se hvorfor noen skal blande seg inn. Er det en betalende kunde som har oppdaget lureriet så greit, da forstår jeg at det reageres. Men at hverdagssynsere og hobbymoralister skal bry seg om slikt det synes jeg virkelig ingenting om.

Ting som skandihost har en tendens til å ha et svært kort liv. Og de fleste vil nok se at det bare er juks og fanteri. Dessuten er det vel rimelig tomt på markedsføringsbudsjettet slik at det jo vil være svært begrenset hvor mange som lar seg lokke.

Alt i alt vil jeg si at dette er en ikke-sak, hvor kreativitet, kremmerånd og den litt barnlige skurkedrømmen er blandet vel godt sammen. Er sikker på at siden vi dø ut av seg selv, og at "gründeren" lærer en hel masse underveis. Neste gang så starter han sikkert opp med org.nr. i bunn. Han vil helt sikkert ikke reklamere for awards som ikke eksisterer og for alt man vet så har han kanskje fått seg ny og bedre personlighet på toppen.

Er det meg og min moral det er noe galt med eller mener dere virkelig at vi som i landets borgere bør blande oss inn i alt som ikke følger norsk lov? At vi skal forsøke å ringe snuten om vi ser mindreårige som ruset på urter, angi venner som fyrer - skal det virkelig være den vanlige mann som tar rollen som etterforsker og angiver?
Sist endret av random67489; 11. desember 2012 kl. 17:22.