View Single Post
Sitat av Blåskimmelost Vis innlegg
Om nettsiden er svindel eller ikke, har jeg ingen planer om å utforske. Har aldri hatt behov for host, og skulle jeg få behovet, hadde jeg aldri brukt denne siden her.

Hvorfor ikke?

Fordi hele nettsiden kryr av løgn, ting som er kopiert fra andre leverandører, og ellers mangelfull eller tvilsom informasjon. La det ikke være noen tvil om at så lenge du markedsfører deg mot Norge, må du følge norske reglere. Det er ikke akseptabelt å påstå at et nyoppstartet selskap har flere års erfaring:

At teksten over, og det samme med mesteparten av teksten på den siden, er stjålet fra andre leverandører, er også veldig dårlig praksis.

Nederst på forsiden er et bånd med forskjellige logoer, blant annet "featured in PC World". Av en eller annen grunn nekter jeg å tro at dette stemmer, og jeg betviler videre at de aktuelle firmaene ville vært så utrolig fornøyde om de fant ut at de brukes i markedsføringen av produktet ditt. 24/7 brukerstøtte på live chat er også en tvilsom påstand. Det er åpenbart at brukerstøtten ikke er oppe døgnet rundt, uansett hva som måtte hevdes på nettsiden.

Jeg hiver meg på bølgen meg negativitet rundt Skandihost. Det må tas ganske konkrete og omfattende grep før jeg er i stand til å se på dette som noe annet enn rent tull.
Vis hele sitatet...
Som sagt så er templaten kjøpt her: http://www.zomex.com/templates/web-hosting/whmcs/ Og der følger alt det der med. Bare se på demoen