View Single Post
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Heisan.

Problemene beynte i går, da jeg installerte Geforce Experience(noe jeg avinstallerte relativt fort, da jeg ikke fant det hjelpsomt) Men dette geniale
programmet klarte å fucke opp alt som var av nVIDIA drivere på maskinen min. Skjermene stod å blinka og jeg kom ikke inn på maskina, samme skjedde etter en restart av maskina. Dette endte opp med at jeg boota opp i safemode, og avinstallerte drivere og det hersens programmet. Men når jeg da skrudde maskina på igjen fikk jeg ikke aktivert SLi og alle 3 skjermen, noe jeg hadde før jeg reinstallerte drivere. Nå får jeg valget om alle 3 skjermene, men uten sli, kun 2 av skjermene og SLi aktivert, alle 3 skjermene aktivert MEN ikke muligheten for surround.

her er noen bilder av hva jeg mener:

(drit i physix instillinge, var bare jeg som lekte meg med den, samt spotify da jeg er for lat til å redigere det vek)
Som dere ser her, får jeg aktivert alle 3 skjermene, samt SLi, men jeg har ikke noe mulighet til å aktivere surround.



Som dere ser her har jeg valget mellom alle 3 skjermene, uten SLi, eller kun 2 skjermer og SLi
På det siste bildet får jeg beskjed om at kun 1 skjerm kan være aktivert med SLi (men denne kommer ikke med på bildet :/)

Dette problemet begynner å irritere meg grenseløst, da jeg må gå bak pc'en og koble om når jeg vil spille over 3 skjermer, og koble tilbake igjen når jeg vil bruke alle 3 skjermene fornuftig (Surround og flash er en av de jæveligst kominasjonenene jeg har vert borti!, samt det fungerer ikke med skjerm i fullscreen på ene skjermen, og bruke de andre skjermene til noe fornuftig)

TL;DR: Trenger hjelp til å få aktivert alle 3 skjermen og SLi, samtidig, med ene skjermen kobla på et annet skjermekort.

-Frufsa