View Single Post
Sitat av Bernhard Vis innlegg
Hvis du er imot det skatte og avgiftsnivået vi har idag så er Høyre og FRP de eneste reele alternativene.

PS.
Hvorfor er du egentlig imot moms?
Vis hele sitatet...

Jeg er for at når jeg har jobbet for, og skattet for mine penger skal jeg kunne bruke de til hva jeg vil etterpå uten å bli straffet/belønnet for det. Om noen skulle dra inn kortet hva angår at staten bruker dette som incentiv for å spise sunnere må jeg bare opplyse om at jeg
Kan kjøre innom mcdonalds å spise med halv moms, men en middag på vegetar resturant gir full moms.

Videre vil en omlegging til skatt på inntekt snu grensehandelen, samt førre til at sesongarbeiderne legger igjen mer skatt i norge, i tilegg til å benytte våre butikker.

Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
tjener du under 600k stemmer du Rv eller Rv eller kansje det gammle hxøyre som nå heter Arbeiderpartiet.. Allt er jo bra sånn som det er nå, lav rente, lav ledighet osv

eller sv ...
Vis hele sitatet...

Tjener noe under 600k, men kan ikke fatte hvorfor jeg skal stemme RV/SV eller AP av den grunn.

Uansett finnes det andre tråder å diskutere slikt i, så vi dropper det her


Venstre har veldig mye bra i forhold til frihet, men så er de også glad i overføringer til distriktsnorge, noe ikke jeg er:P

Videre er vi ikke akkurat enige i det økonomiske..