View Single Post
Sitat av Atuhl Vis innlegg
Det fins ingen skuespillere jeg hater mer enn Jack Black.

Hadde forsåvidt ingen spesielle meninger om fyren bortsett fra at jeg ikke helt likte trynet hans. Men så kom Pick Of Destiny.

Filmen i seg selv er en skam for menneskeheten, men rollefiguren Jack Black spiller er en person jeg kunne bestilt et mord på.
Får makk i magan når trynet hans dukker opp.
Vis hele sitatet...
Enig at JB ikke er en av de store, men en gang du skrev POD så mistet du meg og mange andre. Filmen er ikkesmart på noe vis, men fy faen så morsom den er. Sikkert sett filmen tyve ganger og kan nesten tekstene på alle låtene i filmen. Man gleder seg til en oppfølger < 3

Hvis man skal nevne ordentlige kandidater, så har jeg to stk;

1. Som nevnt over, hun sykepleieren i Gjøkeredet. Mer maktsyk menneske skal man se lenge etter *grøss*.

2. Moren til Precious i filmen med samme tittel. Når man er sjalu og tror dattera er mer kvinne fordi kjæresten hennes heller vil ha sex med dattera deres, vel da henger ikke alt på plass i topplokket. I tillegg til at hun mishandlet Precious verbalt og psykisk gjorde at jeg satt igjen med en kvalm følelse. I den siste scenen med saksbehandleren (Mariah Carey) får man virkelig høre hvor forstyrra hun er.