View Single Post
Permanent idiot
Schileru's Avatar
148
Jeg sendte som nevnt mail til Liliana Bachs der jeg etterlyste kilder som kunne dokumentere hennes påstander, men også til Dagbladet-journalisten Lars Thorvaldsen som skrev artikkelen der jeg lurte på hvorfor de publiserer artikler med innhold som rett og slett er blank løgn. Fikk følgende svar fra ham:

"Freskt av deg å dementere en av Norges ledende på feltet. Nå er jeg spent på å høre hva slags bakgrunn du har som gjør at du mener du vet bedre?"

Det er jo rimelig tydelig at dette er en ignorant person som overhodet ikke har lest seg opp på emnet før han skrev artikkelen. Derfor ønsker jeg at han får et saklig og informativt svar, noen som har noen innspill til hva det kunne være? Må være påstander som kan dokumenteres, eller vil jo ikke vi være noe bedre.

Sitat av Bombasa Vis innlegg
ganske morsomt, en liten feil angaende hasj i en avis og freakforum tar helt av.
Her er det flere som skal lage trader om samme emne, kontaktinformasjon til personen som star bak feilinformasjonen og en horde sinna freaks pa krigstien.

Dette er hva jeg kaller en ekte popcorntrad!
Vis hele sitatet...
Dette er ikke snakk om en liten feil, dette er snakk om en artikkel i en landsdekkende avis som kommer med påstander som ikke stemmer i det hele tatt. Mulig du ikke bryr deg om at cannabis støtt og stadig blir fremstilt på helt feil måte, men personlig synes jeg det blir for dumt når Folkehelseinstituttet skal slenge rundt seg med vås uten å henvise til noen form for dokumentasjon.
Sist endret av Schileru; 10. november 2012 kl. 15:53.