View Single Post
Du har jo selvfølgelig delvis rett i det du sier. Dette _kan_ ødelegge for seinere. Ikke _må_, men *kan*.

Tanken er ihvertfall at dette skjer i mer eller mindre "ordnede" forhold. Selvfølgelig er risken alltid der for at det kan skje noe kriminelt/farlig med jenta her, men den sannsynligheten er vel ikke stor. Som mange andre i tillegg til meg her har påpekt - dette kan faktisk bare være svært godt betalt moro, -med en rik Bærumsing i sin beste alder.

Altså jeg vil ikke oppfordre til noe, det får jeg ikke lov til, og det prøver jeg heller ikke på. Saken er bare at man kan se dette fra flere ulike perspektiver. Streng moralisme i sånne tråder har vi hatt på litt lenge på Freak.
..........

Hvis det trådstarter spør om gjøres på rett måte.., er det lite annen fare enn det med samvittighet og baksnakking. Alltid vil det være en risiko der når man bes hjem til noen som er totalt fremmed. Med rett måte mener jeg ting som prevensjon, ikke være (for) beruset, passe på at det ikke er andre (spesielt menn) i nærheten, sjekke ut grundig generelt sett..
Sist endret av aeon_illuminate; 9. november 2012 kl. 23:04.