View Single Post
For å være ærlig synes jeg det er helt greit, så lenge du får nok penger til at du tenker at det er verdt det. På Oslos vestkant er det mange velstående gifte herrer som vil ha seg en ung pen jente, dette er de villige til å betale for. Men husk: Det er ikke bare ditt selskap han betaler for, du får betalt for ikke å fortelle det til noen. Ikke til kona og ikke til media.

Uten kilder vil jeg påstå at det ikke er til å stikke under en stol at mange menn og sikkert kvinner i høye posisjoner benytter seg av luksusprostituerte på grunn av profesjonalitet og kvalitet.

Edit: Så dere på vg.no her om dagen, hun jenta fra australia som solgte jomfrudommen sin for 3-4 millioner kroner ?.. Hun skulle skaffe penger til medisinstudiet.. Det får en til å tenke..

Sitat av Taurean Vis innlegg
Man kan være enig eller uenig, men det -er- galt. Ingen ønsker barna sine å vokse opp med en sånn tilværelse. For meg er det der man finner ut hva som virkelig er rett og galt. Og det er best at flest mulig innser det før det er "for seint".

Hva så om ho det skrives om nå har så mye velstand? Hvordan forklarer ho det til barna i framtida? Høres ikke bra ut.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt uenig med deg.. Når du sier at "ingen ønsker barna sine å vokse opp med en sånn tilværelse".. Så snakker du enten om at du har barn tilstede (altså i hus) når du selger deg selv, eller at barnet ditt prostituerer seg. Ingen her snakker om barneprostitusjon, eller noen form for u-lands prostitusjon hvor du gjør hva som helst for å få penger til mat.

Jeg mener at å selge sex ikke er galt i utgangspunktet. Om man gjør det fordi du blir tvunget, eller om du egentlig ikke vil, men må fordi det er den eneste måten å tjene penger på. Da blir det galt!
Men om du er nysgjerrig, får bestemme selv med hvem og når du skal "gjøre det" osv.. Altså i ordnede former, så tror jeg ikke at dette er det værste i verden.
Sånn som du fremstiller det, så blir det galt. Du beskriver det som skittent, i en jordkjeller, hvor den som selger seg gråter stille uten at kunden merker det. Og hvor du senere gråter deg i søvn fordi du angrer, men det trenger ikke være sånn!
Se for deg et standar norskt one-night-stand, bare at du våkner uten fylleangst og med 5 til 10 tusen kroner på nattbordet ?..
Sist endret av zub_Zer0; 9. november 2012 kl. 22:05.