View Single Post
Litt Off topic ang. lover etc. men likevel..

Kommer på en kveld jeg skulle kjøre noen venninner nedover til byen her i Trondheim,
det var rett og slett rart at jeg ikke ble tatt med til undersøkelse eller noen verdens ting.

Det var seint, rundt 11 på kvelden, for de som kjenner Trondheim var jeg på kattem på en
av parkeringsplassene, og de jeg skulle plukke opp kom ikke med det samme.
Så jeg ble rastløs, gikk ut av bilen og ryddet litt mens jeg sto og ventet, åpnet baggasjerommet
og romstret litt, rydda rett og slett litt i baksetet og greier. satte meg inn igjen og
oppdaga at det var en bil ca 50 meter eller lengre bak meg på parkeringsplassen med lysene
på, ble jævlig usikker på hva som foregikk, og syns jeg så tekst på panseret, men var usikker.

Så Bam! Merket at bila kjørte kjempe kjempe sakte fremover xD Fikk jævlig angst, og kjørte bare videre
til prixen på kattem sentrum og sto på parkeringsplassen der. merkelig nok så kom faen meg politibila etter
her og, i det han kjørte inn, kjørte jeg ut igjen og tilbake samme vei jeg kom, og bestemte meg egentlig bare
for å kjøre forbi den parkeringsplassen der jeg skulle, og se om han fulgte etter meg "hjemover".

Han fulgte etter videre, når vi var på vei gjennom ett nabolag blinka han klart og tydelig med langlysene sine.
Da stoppa jeg rett og slett bare, gadd ikke late som ingenting eller noe. så kom han utav bilen, bort til ruta mi
og lyste meg i trynet og lurte på hva jeg drev med. dette ble samtalen sånn omtrent

Han: Hei, hva er det du driver med?
Meg: Skulle hente noen venninner av meg.
Han: Jaha, hva har du drevet med i dag da?
Meg: vært på skolen, hjemme, trent og slappet av.
Han: javell.. få se førerkortet ditt.
Meg: sekund, værsågod!
Han: takk. (etter å ha kikket på kortet litt) begynner han
Han: Du ser litt rød ut på øyene, hva har du drevet med i dag?
Meg: Bare det jeg har nevnt, kan ha en sammenheng med markløftforsøket
på 180 kg at jeg er litt kar-sprengt i ansiktet.
Han: okei, takk skal du ha. Bare dra videre.

Dette var den merkeligste opplevelsen jeg har hatt, skikkelig hyggelig poilitimann.
dro bare tilbake og plukka opp venninnene mine og kjørte dem til bys!

Og ja, har vært rød på øyene tidligere av ønskegrunnlaget til politiet.
Sist endret av frevev; 8. november 2012 kl. 07:49.