View Single Post
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av feltrasjon Vis innlegg
Jeg ville heller prøvd å melde meg inn i et forum/nettsteder hvor det er flere jenter. Husker spesielt godt engang i tiden at biip var et fantastisk sted, hvor man kunne finne jenter uten selvtillit og "daddy issues" :P

Men for å være litt mer seriøs, profilen jeg hadde på biip skilte seg litt ut fra veldig mange andre. Hadde relevant info i kort beskrevet, og et morsomt innlegg for å beskrive mine sider. Jeg hadde vel kanskje i snitt 1-3 nye meldinger i uka, fra jenter som ville snakke + alle dem hvor jeg tok kontakt.

Vil også poengtere at du kun er 18 år. Ikke at det er noe galt med det, men du er i en litt kjip alder hvor jenter på din egen alder, finner seg en som er eldre, og det finnes lokale sosiale normer på hvor unge jentene du løper etter kan være.

Håper du uansett finner det du er på utkikk etter, enten det er en venninne eller kjæreste.
Vis hele sitatet...
Litt myte også. Når jeg var 19 fant jeg ei på 23 som jeg er sammen med enda
Ikke noe galt i å finne seg en date på nettet imo. Men ser for meg at utvalget er lite på de dating sidene? 10% jenter og 90% med gutter. Mange om beina. Eller tar jeg helt feil?