View Single Post
Sitat av etse Vis innlegg
Det handler jo ikke om at man har dårlig tid og ikke gidder. i mitt tilfelle kjenner jeg bare til jenter som har brukt slike sider (sikkert flere av kameratene mine som har prøvd det og, de tørr sikkert bare ikke fortelle om det). Og dette er jenter som er normalt attraktive og fint kunne funnet seg noen på byen. Samt at de ofte er ute å fester i helgene. Så jeg har liten tro på at de registrerte segp å siden fordi de ikke hadde tid alle gadd.

Min egen erfaring er at når man møter folk på byen er det veldig vanskelig å bli godt kjent med folk. Det ender som oftest bare i fylleprat, og noen ganger får man telefonnummeret. Man blir sjeldent godt kjent med personen, og i mange tilfeller finner man ut at personen du var kjempe interesert i på byen absolutt ikke hadde noe til felles med deg i det hele tatt. Forstår godt at folk vil bruke andre måter enn dette på å finne seg en date.
Vis hele sitatet...
Vell, kanskje du syntes det, men jeg syntes ihvertfall det blir for lettvint, og hadde satt mye mer pris på at en kvinne kom opp til meg ute på by'n og viste interesse enn at de sendte meg en mld på en eller annen nettside.