View Single Post
Slankepulver?

Veldig simpelt. Det er designet for at du skal kunne leve av det. så det inneholder absolutt alt du trenger av mineraler og vitaminer.

Kosttilskudd er dermed designet for å hjelpe folk med ubalanserte kosthold (eller mer nøyaktig, hysteriske helsefriker) og inneholder kun vitaminer og noen få typer mineraler. Det er ikke meningen at man skal leve på dem.

Poenget er at når man er ute og reiser, og haiker rundt, så ender man ofte opp med å spise ekstremt ubalansert mat i perioder, fordi man lever på drittmaten man finner i kiosker. Bruker du en pose slankepulver som et måltid hver tredje eller annenhver dag i perioder du ikke spiser nok kjøtt/fisk/grønnsaker kan du være sikker på at du ikke får seriøst underskudd på noe som helst.

I tillegg tar de ekstremt lite plass, og tollere som ser matposer blir ikke på langt nær like utfrika som de gjør av pillebrett.


Jeg anbefaler forøvrig også varmt ryggsekker av samme type som de bruker i militæret. Jeg har selv denne. Siden de er endel dypere enn de vanlige får man plass til forbausendes mye i dem, og siden de ikke er like høye er de seriøst mye mer behagelig å ha på ryggen. Nydelige hvis man skal vandre langt. Beste kjøpet jeg har gjort noensinne.