View Single Post
Nøytral
Trådstarter
91
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Det er ingen vaksiner som kreves i Asia (for Afrika trenger du gulfeber), men hepatitt B og stivkrampe er ikke dumme. Spør legen din, og ta vaksinene i Norge.. er mye, mye billigere her.

Jeg er også litt nysgjerrig på hva du trenger norgeskartet til..


Ja, det er veldig lurt.. det er mye næringsfattig mat rundt omkring i verden, så kosttilskudd holder kroppen i orden. Slankepulver er forøvrig absolutt genialt til dette.




Du skal vandre over landegrensene? Vel, uten stempler i passet kan du regne med å måtte betale nok av "bøter" underveis på turen din...

.. for ikke å snakke om at hvis du blir tatt på vei over grensa blir du sikta for spionasje, smuglig eller hva enn de får lyst til. Dette er en særdeles dårlig ide.


Edit:

Jeg er forøvrig 100% uenig i alle som sier at du skal ha større sekk. Større sekk betyr at du ender opp med å drasse med deg mer unødvendig drit. Jeg har aldri noensinne møtt en backpacker som angrer på at han valgte for liten sekk.. for stor derimot.. veldig, veldig mange.
Vis hele sitatet...
Norgeskartet var vel unødvendig for meg å skrive. Når jeg skrev det tok jeg det selv som en selvfølge at kart kommer jeg til å ha, hvorfor jeg skrev akkurat Norgeskartet vet jeg faktisk ikke. En glipp antar jeg.


Jeg forstår ikke, slankepulver. Jeg kommer mest sannsynligvis til å bli tynnere, så vil ikke dette forverre dette? Ikke at jeg kan så mye om det derimot. Vær så snill, opplys meg.



Landegrensene tar jeg meg av. Dette vil overhodet ikke bli et problem. Ikke tenk på dette.


Jeg vet ikke, en stor sekk er jo grei å ha, samtidig som en liten sekk er grei å ha.
Noen nevnte en sekk man kunne gjøre mindre. Dette skal jeg gjøre litt research på, det hadde vært superb.


Men takk for svar. Jeg har kommet et stykke videre.
Sist endret av Cortec; 25. oktober 2012 kl. 10:50.