View Single Post
Det er like morsomt hver gang de venstrevridde administratorene her inne skal "overbevise" folket om at nåværende regjering er bra og at det ikke er noe galt med statsbudjettet.

Folk trenger faen ikke klage hvis de ikke stemmer FRP. Det er eneste sjans vi har for at pengene blir brukt på oss selv istedet for å spare oss ihjel slik AP holder på med. Ting blir bare dyrere og tenk dere 4 år til med AP, den vanlige mann i gata kommer til å bruke 1 dagslønn bare på 1 middag siden alt av matvarer blir priset til værs.. Prisstigningen og avgiftene går IKKE i takt med lønnsnivået til Ola Nordmann. Både min far og mor har akkurat samme lønna som de hadde for 5 år siden, så å si at vi tjener bedre nå enn før er bare svada. Vil folk ha bedre veier, billigere røyk, alkohol, mat og lavere avgifter så er det bare ett parti som kan gjøre en forskjell. Jeg er ingen fan av FRP, men det blir faktisk talt ikke verre, nei det blir ikke det. FRP greier ikke kjøre landet i økonomisk ruin på 4 år, da er man bra naiv hvis man tror det. Dette med bevilgningen til studentboligene er bare en liten del av hva som er galt med nåværende regjering. Løftebrudd OHOY..

Trenger vel ikke nevne stipendet på 416.000 kr i året som vår nye kulturminister Hadia Tajik utdelte til Mari Boine. Stipendet varer tydeligvis til fylte 67 år.. Hva med å slite for pengene som alle oss andre? Jeg blir ikke kvalm, jeg spyr..
Sist endret av Surtkelp; 8. oktober 2012 kl. 19:30.