View Single Post
Sitat av Kladdebok Vis innlegg
Jeg leste noe litt interessant
“La de gamle settes i fengsel og de kriminelle på pleiehjem! De gamle vil da få varm mat, tilgang til bad, hobbyer og gå tur. Ingen vil rane dem og de får penger istedet for å betale for seg!! De kriminelle kan få kald mat, ingen penger, være helt alene, bli slukket lyset for kl 20:00 og få dusje 1 gang i uka!”

Jeg vil ikke legge meg for mye opp i denne diskusjonen, men det er vell feil at de kriminelle skal ha det bedre en de eldre? det er fullt mulig at de kriminelle trenger å bli behandlet, men at de som har gjort noe ulovlig skal ha det bedre en de eldre som allerede lider.
Vis hele sitatet...
Dette er to diskusjoner som har absolutt ingenting med hverandre å gjøre, det er kriminalomsorgen som tar seg av de kriminelle og eldreomsorgen som tar seg av de gamle.

hvor blåst i skallen må man egentlig være for å sammenligne de to totalt forskjellige institusjonene? det blir det samme som å klage på komforten på bussen man tar til jobb og første klasse på air-quatar som man flyr en gang i skuddåret når man skal til midtøsten for å gifte bort sin 9 år gamle kusine.

Gjør meg en tjeneste, om du brenner for temaet eldreomsorg, lag gjerne en tråd om det så får vi diskutert det også, jeg lover å ikke blande inn kriminalomsorgen om du klarer det samme.

Sitat av random71455 Vis innlegg
Grunne til halvparten på freak syns fengselet er greit, er fordi dere sikkert er der mesteparten av tiden, etter alle historiene jeg har lest her
Vis hele sitatet...
Nei.