View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Er selv liten, og hadde aldri klart å vunnet en slosskamp på byen, men nå har jeg klart å holde meg unna alt av slosskamper. Har heller aldri blitt randomly slått ned.. Videre er det bare å anmelde folk som slår deg ned på byen. Bot og prikk er en søt lindring på et ømt fjes i noen dager det.

Videre med det å terrorisere folk som er beskyldt, men ikke dømt for en kriminell handling: Er du helt idiot gutt? Hvordan vet du at dem var skyldige? Kan ha vært den gale eksen til et av disse mannfolka som ville ha oppmerksomhet. Blandt hundrevis av andre forklaringer..
Vis hele sitatet...
Sannheten er dog at voldsepisoder på byen stort sett alltid blir henlagt. Det er vanligvis bare ord mot ord, og hvis man ikke har noen vitner å backe opp med så er man stort sett fucked hvis motparten får kompiser til å "vitne" med han.

Jeg hadde aldri gjort det mot noen jeg ikke visste var skyldig. Kun når de har innrømt det personlig eller det er klare bevis på at han er skyldig. Feks karer som sitter og skryter på fest "hahaha, så var hun dritfull og sovna og jeg pulte henne uten at hun visste det, vet enda ikke om hun vet det".

Det er faktisk EKSTREMT mange gutter som ikke vet at det er voldtekt hvis man puler ei jente som har sovna på fylla, uten å spørre henne engang. Det gjør meg dritpissed, og da må jeg gjøre noe med det.