View Single Post
Sitat av 1234haha Vis innlegg
Hei.
Ut i fra brevet så virker det som denne Amerikanske bedriften er ute etter penger, men jeg har ikke så veldig lyst til å gi 2000$ for noe sånt. Istedet skrev jeg at jeg ikke ønsker å forsvaret domenet og vil heller slette det / gi det fra meg.

senere fikk jeg Epost fra noen som kalte seg "case manager" om mulig enighet i saken hvis bedriften syntes at denne løsningen var ok, men jeg må fortsatt betale for advokaten til de som ("saksøke" hvis man kan kalle det for det)

noe jeg heller ikke har særlig lyst til, så jeg lurer på om de kan tvinge meg til å betale?
Vis hele sitatet...
Hvor har du fra at noen krever deg for USD 2000? Jeg har lest gjennom nå og finner ikke det et eneste sted? Det eneste kravet jeg finner er at domenet overføres til dem.

Det eneste pengerelaterte knyttet til deg som jeg finner er at du må betale dersom du vil at saken skal avgjøres i et panel med tre meglere i stedet for én. Pep Boys har bare betalt for at det skal brukes én megler, men du har mulighet til å kreve tre, men da må du betale mellomlegget. Ut fra hva du skriver er du ikke interessert i å kreve det uansett.