Tråd: Dumme kunder
View Single Post
Sitat av Settoz Vis innlegg
Var på Narvesen denne uka og da var det en som er kjent for å være ganske innpåsliten / frekk / ekkel (Vet ikke om han er psykisk syk) og da sto han å ventet på mat han hadde bestilt, mens han ventet kom det en dame i 40-50 års alderen som skulle kjøpe noe. Jeg sto bak å ventet og mens han som var ganske innpåsliten begynte å snakke med dama, og mens han holdt på begynte han å beføle helle på rumpa. Dette var da en dame han mer eller mindre ikke kjente, jeg ble jo litt sjokka at han faktisk gjorde det og jeg begynte å si ifra.. inni meg.. heldigvis begynte han bak disken å kjefte for å be han om å oppføre seg inni butikken ellers måtte han forlate. Dette er ikke første gang han holder på slik heller, har selv møtt han flere gang og en gang (var vell 12-13) tokk han meg i handa og sa hei for å så klemme "Gjør dette vondt??", jeg svarte nei og han kleip hardere. Småjentene er redd for fyren for de vet aldri hva han finner på (Jenter i 10-16++ alderen)
Vis hele sitatet...
Fyren høres såpass spesiell ut at jeg ville signert en underskriftskampanje på å få fyren innlagt å sjekket for løse skruer..