View Single Post
Trådstarter
26
Jeg bor faktisk helt oppi Alta som er i Finnmark, nesten så du ikke kommer deg lengre nord:P Jeg er helt fersk på alt dette med å lage firma osv, ser mange gjør det men er det nødvendig i så tidlig stadie? Er det ikke bedre å ha spillet relativt skjult til det er nærmere ferdig, så slipper man den utrolige stressa periodn mot sluttn da distributører skal ha det ut osv?

Her oppe er det nok pent lite som har med spill å gjøre, programmering må vi nok lengre sør for å få gjort. Jeg er som sagt i fulltidsjobb nå(regninger må betales) men hadde jeg klart å samle non få folk å jobbet med dette til man hadde hatt en demo av et slag ferdig, så hadde jeg slutta lett. Har som sagt 2 som programmerer allerede,men man har sjelden kontakt grunnet forksjellige tidsoner osv, hadde man sottet i samme rom så hadde jeg nok vært laaaaaangt på vei allerede med tanke på en liten proto.

Spillet er rimelig dypt med tanke på mekanikk, mye man skal kunne gjøre, og fra start til slutt så er nok tidsramma nærmere 3 år har vi tenkt, og deretter jobbe med utvidelse. Har et kart til spillet som er VELDIG stort,kan ses her:http://artbyelde.deviantart.com/art/...HUGE-303743309

Kartet er lage veldig fort, skal male et nytt et da det der er stort sett custom brushes jeg har brukt for å "jukse"