View Single Post
Sitat av homoludens Vis innlegg
Stort sett alle større aviser i Norge har en venstreorientert agenda. Dette skinner igjennom bla via dekningen av midtøsten og innvandringspolitikken. Av og til kjøres det kampanjer i mainstreammedia til fordel for "asylbarn" og til fordel for andre illegale innvandrere som f.eks. Madina Salamova (Maria Amelie). Venstresiden bruker media for å presse politikerne til retrett, ofte i strid med folkemeningen.

I tillegger legger de stor vekt på å formidle "viktige" nyheter til folket, som f.eks. hvem prinsesse Caroline av Monaco har sex med, og hva lady Gaga har sagt i det siste.

De store mainstreamavisene i Norge er med andre ord ganske ubrukelige, og heldigvis går det an å få informasjon om hva som egentlig foregår i verden via andre kilder.

Seks av ti journalister stemmer rødgrønt:
http://www.tv2.no/nyheter/politisk/s...t-3777751.html
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke i hvor mange tråder du har kommet med de samme påstandene om at media er styrt av venstresida men du har fått motargumenter i omtrent alle trådene og såvidt jeg har sett svarer du sjelden på disse. Det er ikke påvist noen sammenheng mellom journalisters private politiske standpunkter og sakene de skriver. Dagbladet, som du sikkert stempler som ei venstresideavis, har brukt det siste året på å knekke statsråder og partilederne på partier til venstre for sentrum på samme måte som de dekker saker om skandaler begått av politikere på høyresida.

Hvis du ikke har noe annet å komme med en generaliserende og udokumenterte påstander om "sosialistpressa" så foreslår jeg at du slutter med det.