View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Blir "svertekampanjen" mot Eskil Pedersen drevet av omtanke for ofrene eller et hat mot sosialdemokratiet og Arbeiderpartiet? Må forøvrig si meg enig med Provo over her.
Vis hele sitatet...
Blanding. FOr det første ønsker ulike typer høyrekrefter(jeg velger kalle dem dét) å stemple Eskil Pedersen som den desidert største pingla av alle ungdomsledere, og som en generelt veik mann. Derav uegnet som statsministermateriale. >> "se her for en pinglete statsminister vifår med enda en ny sosialistregjering i fremtiden..., appåtil er'n homo..."

For det andre - og dette er en mindre gruppe en førstnevnte - så har du de som mener EP burde ha inntatt en langt bedre lederrolle under og etter angrepet. Dette er foreldre, familie, pårørende generelt, vanligvis ikke folk som har blitt direkte berørtav angrepet.

Jeg for min del - som tilhenger av partiet han er leder for - ønsker ikke EP som fremtidig statsminister. Han er en god og smart politiker riktignok, og generelt dyktig innen sitt felt, men ikke en "naturlig" ledertype.
Dog en vktig ministerolle i fremtiden muligens?

Edit; minister som i departement, evt. statssekretær, evt annen (viktig) posisjon, men en posisjon som ikke er direkte 'ledende'.
Sist endret av aeon_illuminate; 26. juli 2012 kl. 23:04.