View Single Post
Sitat av Crashwangdoodle Vis innlegg
Hva faen?..

Brukte dere en ordentlig skala eller bare gjettet?
Fordi det er to latterlig små doser, jeg har altid tatt 50mg+ (og meg + 3 andre venner brukte dette som "en dose).

Og trippen du beskriver er helt bizarre! Har aldrig hørt om noe lignende
Jeg har sett 40-50 forskellig personer - kanskje mer - prøve MXE i de dosene jeg anbefalte, uten problemer Og har selv experimentert med doser som var en katapult ut i statospheren, men det jeg har funnet ut er at de som er ikke glad med livet dems burde holde seg unna. Jeg gikk gjennom middels- sterk toleranse og mild-middels "avhengigets føleser", men en venn av meg klarte ikke å drive gjennom dagen uten doser av mxe.

Han ble helt ødelagt av det, men det er 1 ut av alle jeg kjenner som endte opp sånn, men han var min "right-hand man" når det kom til MXE.. Så klart problemene hans skapte avhengigets problemet sitt (dvs. moren ville drive selvmord etc).

Ikke la denne ene horror story ødelegge et av de fineste og i mine øyene mest "safe" RC's jeg har funnet. Ta det med ro en dag, lag en fin 50mg line, dra ut for en sigg og

ps: når man er helt fjern, solbriller er noe av det fineste du kan finne
Vis hele sitatet...
Enig i at historien til Twisted høres merkelig ut.. Har i et par ekstreme tilfeller brukt 7-800mg på en natt og det er en sinnsyk dose, men fortsatt ikke i nærheten av det han snakker om... Har aldri egentlig noen "hallusinasjoner" i klassisk forstand, slik du får på tryptaminer som LSD og DMT, men man danner mange visuelt støttede scenarioer og historier i eget hode.
Sist endret av Jesse_P; 24. juli 2012 kl. 00:04.