Tråd: Politibesøk
View Single Post
Sitat av Sweetchilli Vis innlegg
Hei alle freakere!
I dag opplevde jeg for første gang i mitt liv å komme i kontakt med politet. De bare dukket opp på døra mi med tillatelse til å ransake hele kåken. De var på jakt etter marihuana og jeg ga en pisseprøve som ble negativ. Ingenting annet ble funnet, borsett fra papers og filter + at politimannen loka rundt på youtube accounten min og så at jeg hadde drivi å sett på forskjellige " how to grow weed " tutorials. Alt dette sa han styrket hans mistanke. De sa at jeg nå var under deres oppsyn. Sier de dette for å skremme meg? Eller kan jeg riskerer å få de helt random på døra igjen etter feks en 2 - 3 mnd ? De har ingen håndfaste bevis på at jeg har intatt det, og jeg sa at jeg hadde prøvd en gang på fest for lenge siden. Det som var litt morsomt var at i følge politidamen så ble disse "hasjfiltrene" brukt til å lages bonger med.....
Vis hele sitatet...
Det hørtes jo helt sykt ut, jeg har enda ikke havnet i noe knipe med purken jeg er for dyktig til at de kan spoote meg ute. Men jeg visste ikke at man kan riske og få en pluttselig razzia. Takk for at du sa dette håh, da må jeg være mye mere varsom på hva jeg stasher i hjemmet mitt. Jeg visste virkelig ikke at de kunne komme hjem til folk bare sånn pluttselig uten at de vet 100 prosent at du kan ha slikt i huset.