View Single Post
Her var da turen til meg å Isatan. Turen tok Ca 4 timer med mye gøy! Det hele startet i elektro, vi fant mange supplies før vi bestemte oss for å dra mot Airstrip, litt ut på veien, etter mange zombies drepte å mye loot tatt bestemte vi oss for å komme oss til Green Mountain, vi var godt utstyr med mye provisjon så det skulle ikke bli noen sak!

Når vi omsider kom til green mountain etter noen stopp for supplies ble vi angrepet av en horde med zombier, etter noe tid, og et brukket ben overlevde vi green mountain. heldigvis hadde vi både bloodpacks å morfin! vi tok turen ned til Zelengorsk, vi dro inn i en Barn, å der gikk alt til helvette, først tømte vi alle magasin på 2 Makarovs, 1 double barrel shotgun å en Enfield med over 40 skudd, zombie counten min var på over 100, vi sprang inn i byen å heldige som vi var kom slapp vi unna zombiene! Vi befant oss nå i en Butikk, her tok vi det vi trengte for å så forsette, Vi så en løde vi tenkte kansje kunne være en Sniper i, etter som vi begynte å nerme oss kom der plutselig skudd flygende vår vei! Vi sprang som 2 idioter over marka helt til jeg plutselig kolapset, jæveln hadde truffet foten min, jeg ropte : Spring! la meg ligge! men Isatan, helten som han var la seg ned ved siden av meg men en liten crossbow for å prøve å finne ut hvor skuddene kom fra Plutselig hører jeg : Faen.... så ser jeg Isatan liggende dø på bakken. Jeg prøvde å rulle meg bort fra åkeren men uheldigvis døde jeg også


Vi møttes igjen i Chernogrosk, vi var stacked på supplies, tenkte vi skulle ta oss en tur til balota for å finne litt bedre gear, på veien fant vi 2 stykk som var døde, vi tok lootet men grådige som vi var ville vi ha mer, Isatan og jeg ble overmannet av zombier å døde, etter dette har vi sprunget litt for oss selv da vi har vært langt fra hverandre

Syns at folk her på freak skal samle seg! for dette her er GØY! og overlevelsesjangsene er betydelig større



http://i49.tinypic.com/2rdi4ub.jpg