View Single Post
Bedlamite
Novice's Avatar
624
Sitat av rivo2MG Vis innlegg
Nå syntes jeg du og andre personer som har et slikt trangt syn på dette, må skjerpe dere. Ærlig talt det er lovlig og røyke i Norge "enda i hvertfall"

Så lenge det er lovelig har andre personer med astma og diverse annet sykdommer ingen andre valg en å nøye seg for og flytte seg om en røyker kommer!!! Er du klar ov hvor strenge krav det er stilt til røykere i disse tåpelig senere år? Vi har faktisk ingen andre plasser en offentlige plasser eller hjemmet vårt og røyke i. Og det syntes jeg jammen meg der ikke-røykere burde respektere! Mitt syn på saken enkelt og greit. får jeg mye pryl nå?
Vis hele sitatet...
har du tenkt over at det engang var sant, men samfunnet har utviklet seg?

eller at de noen så at det kanskje burde gjøres på en ny måte, for når du og jeg(jeg røyker selv ) får kols og syns det blir veldig anstrengende å reise oss, og tobakksrøyk forårsaker sterk hoste, tror jeg du har ett annet syn på hvem som skal flytte seg..

Det at du er så sikker i din sak at du bruker mange utropstegn tror jeg kan ha en sammenheng med det jeg skrev i tidligere innlegg, at du kanskje ble lært at det var sånn når du var ung, også har det festa seg fast og selvom det burde være det letteste i verden å forstå så er det litt vankligere for deg.. Jeg tar sikkert feil, jeg kjenner deg ikke, men hvis jeg har rett kan du jo prøve å reflektere litt over det når du legger deg i kveld Sett deg selv i mange situasjoner hvos du faktisk ikke kan flytte deg og noen kommer å blåser deilig luktende røyk i ansiktet ditt, er ikke sikkert du liker lukta engang, Tok mange år bak i bilen til mor og far før jeg begynte å like lukta av røyk

Sitat av rivo2MG
Poenget mitt er la røykere være i fred, og la de stå akkurat dær de vil stå så lenge det er lovlig.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner poenget ditt at man burde ha rett til å røyke hvor man vil, men man burde også ha rett til å slippe å lukte tobakksrøyk hvor man vil.. Hvis jeg forstår andre menneskers situasjon riktig, og mine mulige fremtider, så tror jeg at jeg ville valgt den siste retten ovenfor den første..