View Single Post
The Lurker
isbilen10's Avatar
Trådstarter
31
Sitat av Mith Vis innlegg
And there's your problem. Hadde du sagt du hadde astma eller ikke gitt noen grunn så hadde hun helt sikkert gitt seg. Er du av typen som sier til folk du ikke kjenner "Gå å vaske deg, du stinker." Nettopp, da sier du vel heller ikke at du er ekkel som røyker.
Vis hele sitatet...
Jeg har absolutt ingenting imot at folk røyker og lukter som de gjør. Folk får gjøre som de vil med kroppen sin, men når de puster den i ansiktet meg, da går det utover min kropp, og jeg lukter røyk. Med ekkelt, mente jeg naturligvis å få røyken blåst rett i ansiktet mitt fordi hun insisterer på å la være å snu seg en annen vei eller flytte seg. Takk for astma-tipset, skal huske det til neste gang!

Dere som skriver her at dere bruker å ta hensyn og bevisst unngå å puste mot andre, har stor respekt fra meg! Dessverre er ikke alle slik, og jeg opplever dette gang på gang, så derfor startet jeg tråden for å få høre både deres synspunkt på saken generelt og min reaksjon denne gangen, og hvordan andre som har vært i lignende situasjon har reagert.