View Single Post
Sitat av piGGtraadX Vis innlegg
Ja, og dette vil jeg vi skal fortsette med.. fremmedfiendtlig propoganda my ass!! Ikke så mye som ett snev propoganda her, dette var nevnt som fakta utifra feks. Sveits hvor nye tilkommende krever å få endret flagget av samma grunn jeg beskrev tidligere..
Om disser nye tilkommende er muslimer, buddhister eller ateistiske polakker, who fucking cares?

Sveits er Sveits, Norge er Norge. Flytter du til ett annet land, så flytter du til et annet land. Liker du ikke flagget dems, så flytt ett annet sted!

Det jeg mente med stat og kirke fraskilt, er at da er faktisk korset i flagget vårt like utsatt, med tanke på at innflyttere faktisk ser på dette som ett problem..

Så ja, vifte med det norske flagget 17 Mai Oer akkurat det jeg vil vi skal fortsette med, om det er Knut eller Mohammad som holder i flaggstanga er meg revne likegyldig..
Vis hele sitatet...
Du klamrer deg til et skjørt halmstrå når du prøver å redde deg i land i diskusjonen. Det er ikke en reell problemstilling at innvandrere i Norge ønsker å endre flagget. Om det i det hele tatt er noen som har uttalt seg om det (jeg har aldri lest noe), så er det åpenbart ikke en utbredt holdning. Du later som om dette er en debatt for å forsøke å score et ekstremt billig politisk poeng. Spar meg.