View Single Post
Bestilte meg 6 pakker med Morning Glory frø nå fra Solhatt, håper bare at det ikke er noen som blir mistenksomme, hvis ting går som det skal burde det ikke være noe problem.
Hadde et bitte lite problem med å finne en side å bestille det fra, prøvde først fra impecta, men bestillingen ble avlyst siden jeg bestilte mere enn 3 poser, og jeg skulle bestille fra Botanisk Verden (Zimtrade), men det er ALT for høy pris, for 350 frø koster det 320 (+ litt til for frakt og sånt).
Men en ting lurer jeg på, er det bare skallet som er sprøytet med giftstoff eller kan det være giftstoffer på selve frøene også, hvis ikke tar jeg bare å fjærner skalla og spiser frøene uten å vaske dem.

Har foresten aldrig prøvd noen psychadelicaer før, derfor skal jeg prøve LSA siden det er så kjemisk likt på LSD, desuten er det lettere å få tak i LSA når man ikke kjenner noen som gidder å skaffe noen form for Psychadelica for deg, jeg er foresten ganske klar over at psychadelicaer kan ha stor virkning på deg, og man må være forsiktig første gang man prøver noe som har såppas stor effekt på hjernen.
Jeg har gjort en god del research om psychadelicaer og jeg føler at jeg er klar til å prøve noe, jeg har alerede nådd "level 2" i psychadelica effekt flere ganger av å røyke hasj i følge wiki, så jeg har fått en svak svak smakebit av hvordan det er.