View Single Post
Her er mine anekdotiske bevis som egentlig ikke betyr en skitt, siden de er anekdotiske.

Bor på Haugenstua, rett ved Grorud (typ 5 min unna å gå til togstasjonen). Denne tikkende "ghetto-bomben" kan jeg ikke si å ha lagt merke til. Virker som det er en del alkiser ute og går, men det er ikke noe nytt for min del.

Sånn med tanke på bråk og føle seg utrygg og shit. Jeg rusla tydelig berusa hjem fra Grorud T-banestasjon en fredagskveld og bort til blokka mi (hadde jeg vært edru, så ville turen tatt ca 45 min). Var ikke en sjel ute.

Har egentlig aldri hatt noen problemer uansett hvor i Oslo jeg har vært, eller når... Var han ene mørke som lurte på om jeg ville kjøpe hasj da. Jeg ønsket ikke å kjøpe hasj, så han lurte på om han kunne låne lighteren min, så vi endte opp med å slå ihjel noen minutter mens jeg venta på toget.

Og så var det han andre somalieren (vet han var det, for han sa han var det til meg) som begynte å prate til meg på Oslo S, hyggelig fyr han. Tilbød røyk gjorde han og.

Så for å oppsumere, lite problemer i Oslo. Stortrives her og hadde nok fortsatt og bo her om jeg ikke planlegger å flytte til utlandet pga. skole og jobb.

Og sånn til slutt, stemmer Venstre fordi... vel Venstre