View Single Post
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Trådstarter
409
Jeg var nok litt for godtroende og laidback til hele greia, alkoholens rolle var tilstede kan man vell si.
Hadde stor tro på at saken ville bli henlagt før den i det hele tatt ble sendt til Norge.
De fant ingenting og jeg nektet for å ha røykt i Sverige, hadde bare vært der i litt over et halvt døgn og mesteparten av tiden var jeg innendørs omringet av folk.
Så nok for meg der og da at ingen ville bruke tid på en slik bagatelle når det ikke engang dreiet seg om åre.
Tok feil der gitt, hadde den ironiske følelsen av at de dreit seg ut og prøvde seg med alt de kunne finne for å ta en arrow to the knee på meg.
Om boten kommer får vi bare vente å se, gaad i hope not.

Vil tro at om alt dette hadde skjedd tidligere på dagen ville ting blitt helt annerledes, måten politiet behandler folk på forandrer seg i forhold til situasjon og klokkeslett på døgnet. Jeg var egentlig ganske full og forstod ikke så mye når jeg våknet opp dagen etterpå, hadde jeg bare vært mer "edru" ville jeg vært i bedre stand til å faktisk ta bryet med advokat. Men da faktisk tatt sjansen på at jeg blir sittende på glattcelle natta ut mens jeg venter på at avhøret skal sette igang, slapp iallefall det da jeg klarte å skjule de verste tendensene.
Tror ting hadde endt sånn noen lunde det samme uansett, tbh.

Takker for alle svar, men merk mine ord.

Alt kan skaffe deg trøbbel, alt faen.
Mitt yrke går ut på å lage mat, derav mye gjerbakst og brød.
At en blanding av vann og mel skal kunne forårsake noe som gir meg 2000,- i bot er helt sinnsykt. oh the irony.