View Single Post
Hei.
Igår var jeg ute og rullet med en russebuss. Vi var sikkert sånn 40 stykker når vi stoppet på en bensin stasjon. Det var utrolig mange som stjal ifra butikken, spesielt snus helt åpenlyst uten at de bak kassen gadd å bry seg noe spesielt. Valgte å ta ut en snusboks og kastet den opp i luften og stjal den.

Etterpå snakket jeg med en kompis og fortalte hvor overrasket jeg var over at de ikke gadd å gjøre noe med det.. Han fortalte senere at en kompis av han jobbet i butikken og de hadde vært i dialog med politiet. Bensinstasjonen skulle visst sjekke på film hvem som stjal som de gjenkjente. Det stod også navn på jakkene deres. Det virker jo ganske usannsynlig mener jeg da de må bruke store ressurser på å sjekke time for time med film.

Jeg var nede på butikken senere iført de samme klærne og kjøpte en pakke med røyk. Nå vet de hvem jeg er og kan ta meg hvis de ønsker dette. Jeg pyer skikkelig på den situasjonen som jeg er i nå. Jeg er kanskje paranoid, men jeg ønsker svært lite å få noe på rullebladet.

Hva tror dere? Er jeg gal eller ligger det kanskje noe bak her? Tenker kanskje å kjøre opp der imorgen og si jeg tok en snusboks fordi jeg ikke hadde penger, men fikk så dårlig samvittighet at jeg har kommet tilbake for å betale. Er dette det samme som å skyte seg selv i foten da man innrømmer de faktiske forholdene?