View Single Post
Sitat av Klokkemaster Vis innlegg
Det gir vel folk en god selvfølelse når de viser at breivik ivertfall(!) tar feil, og at det han sier er dumt og idiot osv..
Alle har fått meg seg at han er en idiot, og man trenger derfor ikke å bli påmint om dette hver dag.
Vis hele sitatet...
Artig at folk kaller han en idiot, når det i teorien er akuratt det motsatte han er.



Idiot er et ord som kommer fra gresk ἰδιώτης (idiōtēs), «en person som ikke er interessert i politikk», «en person uten yrkeskunnskaper» eller «en vanlig innbygger», fra ἴδιος (idios), «egen», «privat».[1] Ordets latiniserte form er idiota, «ordinær person», i vulgærlatin utviklet det seg imidlertid til å betegne en «uutdannet eller uvitende person». Ordets moderne betydning og form stammer fra gammelfransk idiote. Det relaterte ordet idioti kan ha blitt dannet i analogi til ord av typen profeti (fra profet).[2] Ordet har kognater i mange andre språk.
Legebetegnelse


- Wikipedia

Sist jeg sjekket er han vel ganske interessert i politikk og samfunnet, så.


Men jeg synes at mediadekningen ovenfor 22/7 er tåpelig. ALT for mye piss de kommer med, og her om dagen så jeg 18!!! forskjellige artikler på forsiden til VG ang Breivik og ting om han. Han får alt for mye oppmerksomhet, men det skjønner tydligvis ikke mediene. (Jada, jeg vet det kan ligge penger i sånt, men er drittirriterende forde.)
Sist endret av Bruskork1; 26. april 2012 kl. 17:37.