View Single Post
Seriøst,alle som klager over en farget presse, LOL. Pressen er skrevet av mennesker, som er like forskjellige som meg og deg, og de har sine egne agendaer, akkurat som oss. Det er et faktum at journalistene i Norsk presse veier ganske til venstre, men enn må huske på at det bare reflekterer det norske samfunnet som helhet. På den politiske verdensskalen er norge ekstremt venstrevridd, både frp og høyre vil blitt sett på som kommunistpartier i diverse land verden over. Og all presse uavhengig av politisk synspunkt, er avhengige av penger for å drives. Så vær kritiske,men ikke begynn med det tullet at pressen skal bare informere, ikke ta standpunkt. Pressen har aldri bare informert, den har informert, i tillegg til at den tar et standpunkt. Det er lxm poenget med pressenb. Kritisk skal man alltid være, men det er lxm forventet. Personlig er jeg verken på høyresiden eller venstresiden, men det hindrer meg ikke å lese dagens næringsliv, som en en veldig god avis, selv om den bærer preg av at de som lager den sannsynligvis ikke stemmer sv.

Skulle forresten vært interessant og sett om noen synes Krekar er blitt mobbet og trakkassert av norsk presse ^^