View Single Post
Sitat av Taurean Vis innlegg
Jeg mener vi har nok problemer som det er med alkohol, vi får ikke noe mindre problemer hvis vi legaliserer cannabis. Dessuten vil jeg ikke at ungene mine skal vokse opp med at det er greit å ruse seg på cannabis. Nå er alkohol engang lovlig, sånn er det bare. Men det gjør det ikke greit å bare lovliggjøre hva som helst annet, bare fordi mange driver med det. Noen lover og regler må vi ha og det er til vårt eget beste. Og det vil aldri noen klare å snu om på gitt ^^ Prøv om du vil.
Vis hele sitatet...
Faktum er at om en legalisering og statlig regulering/salg hadde tatt sted hadde vi blitt kvitt en god del problemer. Vi hadde blitt kvitt dealere og kriminelle miljøer som fort kan ende med tungere stoffer.

"bare fordi mange driver med det"? Det er jo enormt mange grunner til å legalisere cannabis, både medisinsk og samfunnsmessig, det er ikke bare fordi at mange driver med det vi vil ha det legalisert. Det største problemet idag (om vi ser bort ifra at de fleste politikerne vi har er pyser) er at folket ikke har nok kunnskap om dette som resultat av flere tiår med propaganda.