View Single Post
King of Destructions
lilpsych's Avatar
344
Sitat av Isbjørn Vis innlegg
Neimen så fint vi har en utdannet psykiater her også. Har en god del bekjente som jobber innenfor psykiatri/mentale psykiske lidelser, og de forteller meg at det er mulig å gjennomføre og planlegge gjennom flere år, samtidig som man er psykisk syk. Psykisk syke trenger ikke å kun være kortvarig.
Vis hele sitatet...
Har det selv, og nei er ikke utdannet psykiater. Men kan mer enn det vanlig mann i gata om det, og av fagpersonene jeg kjenner og har diskutert med er det veldig delte meninger.
Altså JA det er mulig og gjennomføre det han gjorde med de lidelsene som blir påstått, men også mulig og mer sannsynlig og gjøre det uten lidelsene.

At han har ett forvrengt verdensbilde og er ''hjernevasket'' i sin tro er jo helt sikkert, og han har sikkert noen diagnoser akkurat som 90% av Freakerne her inne, men at har er utilregnelig, den er JEG personlig sikker på at han ikke er.
De fleste skjønner jo at tullingen (Breivik) er smart, men han er nok mye mer smart enn de fleste tror, og har han lest mye innen psykologi som jeg i tilegg med høy IQ så tror jeg han spiller detta akkurat som han vil, med sakkyndige etc etc
Han har jo fått til akkurat det han prøvde på og sitter sikkert med det stygge gliset sitt på Ila hver kveld og ler av oss.

Men personlig syntes jeg de bare kunne sluppet han på åpen avdeling sammen med andre fanger på Ila. Så kunne naturen gått sin gang istede for at Norge bruker millioner/milliarder? på og dømme en person som allerede fra før han ble arrestert overga seg, og ikke minst har innrømt alt ned til minste detalj.

Mine personlige meninger. hate it or love