View Single Post
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Jeg mener rett og slett at det har vært så mye Breivik opp og Breivik ned i media, lenge, at jeg har nå til dags gitt full F i å lese nettaviser eller se på NrK. Breivik er overalt, som ei jævla flue.
Vis hele sitatet...
Blant Norgeshistoriens største sak? Kanskje ikke så rart? Men, ja, nå er dette din subjektive mening, så jeg skal ikke si mer.


Jeg mener også at det er irriterende at media gidder å flashe dette såpass opp og ned, 8-9mnder etter terroraksjonen.
Dette vitner om et par ting - og det er av den negative sorten - at "slike prosesser". går jævla treigt i Norge... Jeg ønsker ikke nevne andre steder/land, men jeg vet om land der dette også hadde foregått tilnærmet like demokratisk, men kjappere.
Vis hele sitatet...

Nå må du også ta i betrakting at vi aldri noensinne har opplevd en lignende hendelse her i Norge. Dette er en svært krevende og lang rettsprosess - nettopp fordi vi skal holde fast på vårt rettsystem her til lands. Du kan gjerne nevne hva som kunne forbedres for at det skal gå kjappere, det er ikke gjort på et knips.