Tråd: Battlefield 3
View Single Post
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av EvveDevve Vis innlegg
Vet ikke hvordan det er med deg, men om jeg hadde vært en skarpskyter i en krigssone hadde jeg nok heller vært litt feig enn å løpe rundt og prøve på 360 quicscope. Spesielt siden ingen av riflene kan drepe på ett skudd i kroppen med mindre du spiller hardcore.
Vis hele sitatet...
Det er latterlig mange som går Recon på BF3. ALT FOR MANGE! Hadde det vært begrensninger på hvor mange så hadde vært pr runde. f.eks 4 på 32/32 og 16/16 maks 2 stykker. En pr lag.

Man skal ikke fly rundt som en jævla one man army med sniper, sier seg selv. Men når de ligger i andre enden av mappet, og KUN camper der, og spawnkiller deg for 1000000000 gang,
Da kan de bare brenne i helvette. Derimot de som faktisk bruke klassen riktig, og jobber med teamet sitt, det er noe annet. De spiller ikke for å få AWESOME 12000000 meter HEADSHOT! -.-"

F.eks på noshar, ligger det ALLTID en jævla fucktard oppe i en av kranene, og de plukker deg ofte når du er på båten, eller når du er på vei opp til et evt kjøretøy. For 10000000 gang! -.-" Nei, det er så latterlig att jeg får vondt.
Sist endret av CHillZoNE; 8. april 2012 kl. 22:58.