View Single Post
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Jeg sier selvsagt ikke at alle er drittsekker. Det skulle tatt seg ut. Statistisk sett er de overrepresentert på lista over alle drittsekkene som finnes, men det finnes jo enkelte unntak. Jeg er for alle de ærlige og redelige frperene som ønsker å delta i arbeidslivet på lik linje med alle oss andre, men de kriminelle frperne, de som misbruker barn, voldtar og dreper har ingenting her i landet å gjøre.

For å si det på en annen måte: alle frpere er ikke drittsekker, men alle drittsekker er frpere.
Vis hele sitatet...
Haha. Jeg henger med på analogien din der. Det øverste sitatet her gjelder jo forsåvidt alt av folk. Ikke bare FrP-ere (håper jeg), og heller ikke bare innvandrere (som nok mange freppere vil snakke om). Diskuterer ikke den videre, kjenner igjen det argumentet.

Men det nederste sitatet her, derimot, henger jeg ikke helt med på. Jeg regner med det er en eller annen referanse her også, som jeg ikke ser. For du kan vel umulig mene bokstavelig at det ikke finnes drittsekker fra Høyre, Venstre, AP eller SV.
Sist endret av Realist1; 6. april 2012 kl. 02:08.