View Single Post
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
For å være ærlig, har jeg vanskeligheter for og tro den historien der, så fremt du ikke kan linke til nyhetsartikler.
Altså en hel blokk stod i brann og folk fløy ned fra blokka i fyr og flamme? På grunn av at noen unger lekte med fyrsikker i senga?
Så lenge du ikke kommer med nyhetsartikler så velger jeg å tro at det bare var en vond drøm.

Hadde det vært sant hadde du jo hatt traumer i mange år fremover, ikke bare vært redd for levende lys i noen måneder.
Vis hele sitatet...
Jeg er nå 20 år, dette skjedde når jeg var 6, altså i 1998.
Jeg har prøvd å google etter artikkler i sarpsborg arbeiderblad, men fant ingen ting. Søkte etter "Brann i Sandesundsveien 1998"

Når jeg kom ut, så jeg en som hoppet, vi snakker om en blokk med 6 etg'er, personen jeg så hoppet fra 3 eller 4 etg. Den jeg så brand og rullet rundt i gresset.

Husker lite av hva årsaken til brannen var, men mener å huske mamma sa noe med fyrstikker og en seng, flammer sprer seg sikkert fort i en sånn leilighet, kanskje det var en sigg som tente sengen, husker ikke.

Fikk aldri noe langt traume, husker bare at jeg vegret meg for å være i rom med stearinslys / levende lys.

Skal se om jeg klarer å finne noen artikkler, eller om jeg kan finne en gammel avis på bilboteket som jeg kan scanne til deg. Hvis du skal være så skeptisk i en slik tråd.