View Single Post
Det er bare sprøyt, viss Nibiru hadde vært tilfelle ville vi ha kunne observert fra jorden nå. Nå har også planet x, skulle også komme hit i 2003

http://en.wikipedia.org/wiki/Nibiru_cataclysm

Dommedagsprofetier er forsåvidt ikke noe nytt, men er jo ekstra kult når de mystiske mayaene kalender slutter. De var jo sånne folk som viste om slags mulige mystiske hemmeligheter.
Viss mayaene ikke klarte å forutse sin egen undergang, hvordan skal de da klare å spå verdens undergang?

Kalenderen deres er ikke mer spennende for folk flest enn hva vår er. Den er veldig nøyaktig og spenner over lange tider, men når den slutter så gjør den ikke noe annet enn hva vår gregorianske kalender gjør.
Den begynner om igjen.

Når det gjelder Illuminati så finnes det ingen som helst grunn til å tro at de eksisterer. Viss man ser bort ifra youtube videoer, med nyhetsinnslag klippet helt utav kontekst, med dramatisk musikk.


Når det gjelder konspirasjonsfolket, så er det i mine øyne bare tragisk. De søker ut informasjon som passer oppfattningen de sitter med fra før.
Viss man prøver å peke ut helt åpenbare mangler ved surret de kommer med, så lirer de av seg om media som lyver, hvordan det du peker ut åpenbart er lureri og faens oldermor.

Viss den samme pressen rapporterer om noe som kan fjernt minne om, eller støtte opp om noe de mener er sant. Da er det selvfølgelig bevis som ingen kan trekke tvil med.

Jeg spår at Nyhetsspeil folkene som trodde de ikke trengte å kjøpe julegaver i år vil få noen travle dager. Jeg tror noen av de som er rammet av svakeste form for komplottgalskap kanskje tar til vettet.
Den harde kjerne... Not so much. De klarer alltid å dikte opp noe nytt vas.