View Single Post
Vel da kommer rapporten. For det første kan jeg si at jeg er ganske sikker på at vi fikk bra saker. Det var grønt og når jeg kjente på det så var klumpene ganske myke. I tilleg luktet det ganske mye av det.

Så søstern rulla en først som vi delte. Jeg spurte om det ikke var litt mye å røyke en hel joint med en gang, men hu mente det ville gå bra. Hu hadde visst ikke tatt i så mye. Okay, så venta vi i litt over en halvtime og ingen av oss merka en dritt. Så hu rulla en til. Ca et minutt etter jeg var ferdig med den kjente jeg noe. Jeg ble svimmel og fikk hjertebank. Jeg var forberedt på det, så satt bare å observerte at det skjedde. Søstern fikk et latterkick som varte i 3 min før hu gikk over til å være slapp og svimmel. Jeg kjente en intens lykkefølelse i ca et sekund (om det er en slik følelse man får av cannabis vanligvis så gleder jeg meg til å prøve igjen) og på et tidspunkt fikk jeg en rar følelse i halsen akkuratt som om svelget var kjempestort og kjeven min ble skikkelig tung.

Jeg er veldig overrasket over hvor mye jeg kjente egentlig. Forventa mindre enn detta. Men syns det var spennende og interessant!

Ps: søstern har bare prøvd brunt før og det er et år siden sist hu røyka. Kan det være noe av grunnen til at hu kjente så lite? Jeg antok hu skulle bli ordentlig fjern siden hu hadde røyka før.
Sist endret av dragoon88; 24. februar 2012 kl. 10:00.