View Single Post
Sitat av ptrrr Vis innlegg
Bla, bla, bla, bla. For det første, så finnes det antivirus til OSX.

Når du kjøper Apple betaler du for kvalitet. Når du kjøper en Windows PC til 15k mot en Macbook Pro så kan du lett si at den pcen etter to-tre år vil være treg å utdatert, da er den eneste løstningen å oppgradere delene på PCen. Men siden Apple ikke har masse forskjellige deler osv, så kan de tilpasse sitt OS helt til de delene. Noe som gir deg en PC som vil vare i 4-5 år og fortsatt være bra.

Hvis jeg kan spørre: Oppdatering av OS hvert år som OSX gjør? Eller hvert 4-5 år som Windows gjør?
Vis hele sitatet...
dårlige argumenter, mine pcer har ingen selvdestruktiv kjerne du beskriver som går over tid... de kjører altså like raskt etter mange års bruk

antivirus har jeg aldri hatt bruk for, bruk hodet og ikke kjør fantastiske programmer som lover deg $9,999,999,999 på konto

jeg tør å påstå at min selvbygde pc er av minst(!) like god kvalitet som en mac pro

snakker man om bærbare maskiner har du rett at man betaler for kvalitet, i motsetning til acer og hp
asus holder dog god standard, men mac, lenovo og (harry) alienware er kvalitetsmessig top of the line

angående oppdatering av os ser jeg ikke vitsen med en oppdatering hvert eneste år, windows 7 har alt jeg trenger

er på ingen måte eplehater, har selv sterkt vurdert å gå til innkjøp av en macbook pro, men til bruken min er ytelse det som trengs